Bab is on...

Japp... kommer ni ihåg att jag fyndade på Tradera i förra veckan!!?
Finfinaste BABUSHKA armbandet!

Det är en tjej som heter Landora som gör dem, helt by her self! Fantastisk fina! Jag har mejlbombat henne om fler armband och i skrivade stund så gör hon ett mönster exakt efter mina önskemål!

Lucky me!

Vi kommer köra en RAJD här på min blogg om ett litet tag med beställningar på hennes fina armband plus öronhängen! Landora har armband med olika motiv! Så fina!
Kommer mera inom kort! Så ladda VISA korten och beställ... håll utkik på bloggen, kommer mer info inom kort.

Behöver jag säga nått mer... just look!
Nästa armband som jag ska köpa ska vara i vitt... med ceriserosa & turkosa pärloooor...
Will fit me just perfect!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...