Femton kronor!!

Jobbigt att gå upp tidigt på en helg.. drog lite på det så jag var inte på loppisen förren en TIMME efter att de öppnat! På med litta hårspray, kaffe & tre stekta ägg på det!

Så.. loppistajm!!

Efter loppisen så tog vi vanliga rundan. Jag & mina kids då... hamburgare på Max, sen storhandling!
Utanför hamburgerrestaurangen så hade de byggt ett riktigt fint staket! Vi försökte få med det på bild!
Det var byggt av plankor i olika storlekar!! Sobert svart, matt och väldigt snyggo!





Hittade bara saker från dödsbon denna gången. Lite scary men en garanterad GAMMAL sak!

Vi börjar med det formpressade kakfatet! För en femma...
Gjorde sonens tårta på det fatet igår kväll.. mycket tjusigt med sina volanger!

Gul håltagare, fem kronor... en fin skönhet!

Slitna kameraväskan med en gammal KODAK kamera i... bara så charmig!
Säljer antingen vidare eller sparar själv.. har svårt att släppa mina fynd!
Solo fem kronor!

Så, summa summarom.
Femton fina gick åt till loppisen!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Elin

Nu blev jag loppis-sugen! En söndag - värdelöst.



Jag är på jakt efter nya bestick, men det finns ju alldeles för många att välja bland ;) Har du några förslag eller tips? :)

2012-02-05 @ 10:22:19
URL: http://imsevimsevass.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Vilka fina fynd du gör!

2012-02-05 @ 12:43:00
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Camilla

Bra... Ni ska bli loppissugna av mina inlägg ;)

Bra bestick.. Shit,, har aldrig handlat bestick men skulle faktiskt behövt... Hade nog kört på klassiska silverbetick som har minst femti år på nacken... Lite barockinspirerade med tyngd.. Hade varit najs...

2012-02-06 @ 10:50:06
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...