Gäster på intåg...

Som jag nämnde igår så har jag GÄSTER på väg till mig...
Majamyra & hennes dotter. Det tråkigaste är att min förkylning fortfarande håller i sig. Har haft ont i huvudet konstant i 6 dagar nu, even in the night! Sick! Rösten är hes och det värker... Har ont i kindbenet... är det bihåleinflammation???

Har dock ett "fullspäckat" schema för att visa Majamyra & co min stad och mina loppisar!!
Marie, min väninna ska hänga med och hämta Majamyra... Hann inte säga mer än att jag skulle ha gäster innan Marre började planera o ha sig! Helt galen människa och det älskar jag henne för! Jag har underbara vänner och nu får jag ytterligare en till...

Mitt i städningen igår, inför fina gästers ankomst, så ringde Ingrid, min vännina & fantastisk fotograf!
Hon tyckte det var dags för lite FRILANSNING! Så jag släppte städningen, puh, och Ingrid kom!
Först 2 timmars terapisnack om allt och alla och sen PLÅTNING!

Kan ju inte visa något, så ni får se fina Ingrid i sitt ESSE!!!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...