Kladdkaka med vispegrädde...

Fick ett RYCK efter storhandlingen eller under kanske jag ska säga!
Höll i en sån där fryst kladdkaka ni vet.. ringde min väninna Marie & undrade om hon var himma och sugen på nått smarrigt!

Said & done!

Vi åkte dit och mummade en stund! Väldigt mysig avslutning på en lång men härlig dag!!
Sen him & fixa inför kalaset! Mannen var på fest och jag med tre barn som försökte oss på MARSIPANFIGURER! Lär bli en sådär piffpiffad tårta.. men det viktigaste var ändå att vi alla pysslade med marsipanet tillsammans! En bra kvällsavslutning må jag säga!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Vansinnigt gott!

2012-02-05 @ 12:44:17
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...