Tvålbakelse...

Googlar sugarpaste, prinsesstårta och grön marsipan som en toook!
Funderar på att fixa tårtan själv till barnkalaset i helgen!

Ni som kan supgarpaste, kom med tips. Tänkte göra den själv då det är för sent att beställa!
Eller marsipanlocket man köper... hur grönt är det? Har för mig att det inte är superduper grönt... eller??

Apropå bakelser & tårtor så fick jag den här tvålen av Designonline i somras.. till vår goodiebag efter en trädgårdsrunda! Tror ni at jag har använt tvålen??

Nix.. den är ju alldeles för fiiin för det!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Gröna marsipanlock är gröna :)...fast inte mörkgröna då, utan vanlig prinsesstårtegrön, ljusmellangrön. Dem är ju oftast färdigkavlade, finns även rosa färdiga som lock har jag sett. Annars kan man köpa som en klump i andra färger också, vit och svart har jag provat. Men det är fasligt tungt att kavla ut dem, men det går!

2012-02-01 @ 12:39:26
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Annica

På Ica har de nu vita marsipanlock

2012-02-01 @ 17:56:43
URL: http://annista.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...