Läder & sånt...

För nått år sedan köpte jag en läder & skinnmatta... Med insprängda silverremsor. Hade suktat länge efter mattan. Och ooooh vad jag älskar den!

Igår hittade jag ett utförsäljningsställe med EXAKT likadana mattor, fast modell mindre. Tog alla (bara för att) och nu är det dags att pynta huset. Mannen hatar dem redan... Minimattor kan man inte rulla på. Men jag har lovat att sätta dem på ställen där han inte rullar.... Nästan sugen att få upp en på väggen... Får se hur jag gör. Men tre stycken för 200 kr, My god, vilken lucky day!!


Ser ni så fint dem blänker!!?



Är käääär...



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Vilka snygga mattor!! jag gillar iden att hänga upp en på väggen :)



Ja jag brukar kolla blocket då och då, men jag tycker utbudet är dåligt här uppe i norrbotten om man jämför med längre ner i landet :-( men när man minst anar det så är den där :-)



Ville bara säga vilken STARK person du är, jag har läst din blogg en längre tid och läst om operationen och så. Du är en kämpe, men komihåg att även alla behöver vi vila emellanåt! :)



KRAM

2012-01-17 @ 11:20:16
URL: http://whiterainbow.se



Postat av: Annica

På Jysk har de liknande mattor

2012-01-17 @ 11:43:04
URL: http://annista.blogg.se/



Postat av: Camilla

Tack Hanna.. Du är för gullig ...

Annica... Jag köpte min första i en fin butik o sen har jag sett dem på andra "fina" ställen... Säkert producerade på samma ställe... Bara att priset kanske skiljer... För de är exakt samma fast annan storlek...

2012-01-17 @ 11:57:17
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...