Minikudde till rumpan?

Min väninna Marie skickade denna till mig här om dagen! Det var när vi var på modevisning för några veckor sedan! Gillade fotot på mig.. inte ofta man blir så där supernöjd!
Det underbara med denna bilden att det var KAOS i mig. Det var ju gratis mingelmat & champagne, men jag åt smärtstillande, drack inget o hade ångest över smärtan... Vi satt i typ 3 timmar o jag höll på att döö av smärta.

Tycker synd om mig själv när jag ser bilden, att varför ska man ha sådan kaos inom sig! Där sitter man o ser tjusig ut, galakläder och läppstift! Men kaos i huvudet o kroppen! Det var hemskt att resa sig upp kommer jag ihåg.. satt o skuvade mig HELA tiden! Måste sy nån MINIKUDDE som jag ska börja ta med mig till tillställningar, restauranger etc... för UT ska jag... längtar tills jag ska slå klackarna i taket!!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Du är verkligen jättefin, hela du! Insidan också :)

Fint fångat av din vän.

2012-01-25 @ 14:44:13
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Jo

Jag förstår att du är nöjd, du är ju urtjusig! :)

2012-01-26 @ 00:00:16
URL: http://frkp.blogspot.com



Postat av: Camilla

Tack tjejer... ja, ibland trivs men med sig själv och det är så skönt med tanke på dagens jäkla ideal o så...

2012-01-26 @ 14:39:54
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...