The frontyard...

En liten titt på framsidan av huset. Tog fotona inifrån tjejernas rum idag... Kikar ju knappt på trädgården nu när det är "vinter"... Längtar till våren, klippa ner lavendeln och allt det andra. En del lökar har redan börjat komma upp.

Hur ser det ut hos er?

Jag tycker det är en viss charm med framsidan ändå... Mörk, kall och vissen. Pålarna får upp ögonen lite, det händer nått ändå trots att allt är platt... Planterade extra alliumar i höstas. Hade en tio sen innan. En ny sort dessutom... Ooh, vad jag längtar!!




Är väldigt nöjd med mina 50X50 betongisar!!


 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

I like allium :)

Vet inte riktigt hur min trädgård ser ut, man kanske borde ta en runda imorgon när det är ljust.

2012-01-14 @ 23:04:53
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Annica

Här är det bara vitt,vitt,vitt. Ser fram emot våren/sommaren när jag får ta tag i uteplatsen här framför och bakom lägenheten. Dock har jag ingen som helst aning om vad eller hur jag ska göra men det kommer väl.

2012-01-15 @ 13:42:22
URL: http://annista.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...