Stämplar, klipp & skaaalett!

Tips: Samlar ju på fina KUVERT till mitt pyssel. Även reklamkuvert som detta! Grönt, matt, hårt & gratis! Det kallar jag för återvinning!

Ja, det blir ju en hel del klipp o stoj när man har barn...
Idag pysslade jag med min äldsta... bara hon o jau! 
Mannen o de små var på simmet. Oh my, helt otroligt att bara vara hemma med en!
Säger det igen, oh my!! Det händer så sällan, så både jag o dottern min var CHOCKADE över hur tyst det var :)
När de små kom hem så blev det ett bamse kramkalas.. oooh... man saknar dem såååå så fort de är iväg!!



Andra sidan på inbjudningskortet! Gillar å göra egna! Är tyvärr allergisk mot köpe-barn-inbjudningskort!! ALLERGISK! Detta är minst lika enkelt o personligt! Inget Disney o dyl!



Lite stämpelfix a la den bjudne...




Ja, ett litet skelett (SK AAA LETT som min son säger) bör finnas på en fyraårings kalaskuvert!!



Vimplar av band o färgglatt papir... orkade bara göra vimplar på ett kuvert :)
Litta lat blev jag... panerade rödspätta, samtidigt som jag pysslade... hmmm...



Tjusigt... moi är nöjd!
Beställde även 12 vattenflaskor med Star Wars & Hello Kitty motiv!
I really hope de kommer fram i tiiid!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Det är verkligen kul att göra alldeles egendesignade kort! Vad fint det blir.

2012-01-25 @ 14:01:49
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Maria

Har en snart 7-åring som är galen i Star wars och snart ska ha kalas, självklart blir jag supernyfiken på vart du hittade dessa vattenflaskor?

Tack för en underbar blogg! Kram Maria

2012-01-25 @ 21:53:39



Postat av: Camilla

Jag köpte Star Warsen på Den lilla leksaksbutiken på nätet... halva priset jämfört med andra ställen.. så det var bara att klicka hem! Kommer bli kanon till kalaset!

2012-01-26 @ 14:41:16
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...