Piff in the garden...

Oooh... idag har jag slitit in the GARDEN!
Först åkte jag till Sysav och slängde 14 säckar jord & sten... sen åkte jag och köpte sten!
Vilka vändor! Imorgon blir det en repris på det! Har nämligen ägnat några dagar till att gräva upp en del av gräsmattan. Och sen lagt sten där, små sten! En del nytt fräs inhandlades och planterades innan stenen kom på! Mycket najs! Det blev även en tur till Ikea. Först DINNER med kidsen och sen lite shopping! Fick hem dessa soffdelarna! Ammarö eller nåt! Nersatt till 199 från 1199... crazy ju! Tre delar köptes.. två monterades! Mannen får ta den sista imorgon! Han har det bra idag och är på firande fot av kompis som fyller 40!!
En annan sippar på femte VANILJTEKOPPEN och ska snart nattas!!






Och lite piff! De svarta korgarna är från Rusta.. fyllda med lavendel och en krydda.. Timjan? Eller rosmarin.. Har glömt! De fyrkantiga i ZINK är faktiskt också från Rusta! Billigt å bra!
Godnatt kära vänner!!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Anna

Varifrån är de runda fatet?

2012-07-01 @ 15:05:09
URL: http://dressingroom.webblogg.se/



Postat av: camilla

Ååh.. jag köpte dem på loppis så jag vet inte vart de är ifrån ursprunglifen.. köpte tre :)

2012-07-01 @ 19:17:42
URL: http://husnr8.blogg.se/



Postat av: Frida

Du får alltid till det så himla snyggt och jag blir så sugen på att gå ut och fixa i trädgården. Tack för alla idéerna !

2012-07-02 @ 22:23:17



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...