Bokmal...

Förr, när jag var i min dotters ålder så BODDE jag i princip på bibblan! Lånade allt, läste allt... åååh, det var en sån härlig tid. Sen kom jag upp i tonåren och tappade det. Men KÄNSLAN finns kvar. Vi försöker ta barnen till bibblan så ofta det går... denna helgen var vi där båda dagarna. Tipsrundor, pyssel och sagoläsning var på schemat! Det var barnhelg på bibblan...

Vi hittade en anslagstavla med små lappar med idéer om nästa barnprojekt på Malmö Stadsbibliotek - ett mysrum för 9-12 åringar... bara att se tavlan gav ju inspiration... eller vad säger ni?

Innan vi stack dit så var det träning på MAI, på Malmö Stadium. Medans min dotter sprang så SOLADE jag! Sicket wunderbart väder vi hade idag!!


    

Efteråt så stack vi till Panduro Hobbys outlet och OH MY vad vi har pysslat! Är så så nöjd! Bilder kommer imorgon.. I promise!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Louise

Ja, vilket underbart väder vi hade.

Den bilden med post it var jättefin!

Kram

2012-03-12 @ 07:43:24
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Ann-Helen

Håller verkligen med om att tavlan inspirerar!



Mina minnen från när jag var yngre var också att vi var på bibblan typ jämt!



Ha en fortsatt fin dag så väntar jag med spänning på vad ni har pysslat ihop!

2012-03-12 @ 09:04:39
URL: http://annhelen.blogg.se/



Postat av: Annika

Var på bibblan i helgen med. Jag sa till sambon att jag kände sånt lugn där inne. Ja det är ju tyst där sa han :)

Vi bestämde att vi ska sitta där och jobba nån dag bara för att.

2012-03-12 @ 19:01:24
URL: http://avantgirl.blogg.se/



Postat av: camilla

Tack Louise :)

Ann-Helen.. förr aktiverade man sig själv med enkla medel så som bibblan... Idag får man verkligen gajda barnen bort från tv o dator... Annars kommer de inte ut..

Annika..då var vi där säkert samtigt :) var det Malmö stadsbibliotek?

2012-03-13 @ 00:47:39
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...