Helgfix...

Då var helgen över!
Fick på mig en feber, halsont & ryggont!
Vill kanske för mycket... gav mig på trall skurningen... tra la la... och sen ryggont!
Grattis! Är inte klar än i heller, så mer trall la la väntar nästa helg! Vi har så mycket alger så det är bara att tuta och köra! För fint blir det! Hade både stora BLÅ plasthandskar, gummistövlar och SKYDDSGLASÖGON när det skurades. Härlig SYN och nej, finns inga fotobevis!!

Det bjöds även på loppistid! Mina tjejer skulle iväg i ottan i lördags så jag PASSADE ju själven klarten och besöka min favveloppis! Hittade jättemycket actionfigurer till killen och så fina färg & form pennskrinet MOLN till min stora tjej! Helt nytt för 30 pix!



Ny plastbalja inhandlades.. har flertalet redan... mest till trädgårdsfix! Så bra och användbara!
Hoppas ni också hade en fiin helg minus då ryggont & halsproblem :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Evelina

Hepp... jodå hade en fin fin helg men nu har jag HEMLÄNGTAN!! Suck... har bara gått in i min fjärde vecka praktik och jag vet inte hur jag ska stå ut tills den siste juni!! Kram

2012-03-26 @ 07:11:41
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Läckra foton! Kul med loppisfynd, det där pennskrinet är riktigt fint ju.

2012-03-26 @ 13:32:10
URL: http://www.majamyra.se



Postat av: Louise

Låter som en superhelg bortsett från ryggont då! Halsont & feber härjar här hemma oxå. Lilleman har även förkylning..piss när det är så vackert väder. Just nu sitter jag med en kofta + en morgonrock, hmmm....

Krya på dig

Kramar

2012-03-26 @ 15:08:30
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Piffa o Puffa

Härligt med vår!

Själv drog jag på mig en magsjuka i helgen och har varit liggandes hela dagen. Då är det tur att det finns många bra bloggar att besöka.

Kram

2012-03-26 @ 16:30:44
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com



Postat av: Cecilia

Hej,



Nu blir jag nyfiken - Vilken är din favoritloppis?



Krya på dig!



2012-03-26 @ 20:44:14



Postat av: Camilla

Evelina... jaa.. du vågliga kvinna! Men tänk sicket äventyr. Dessutom så har vi en dejt under Eiffi!!

Lisa: Tack tack... Zofia blev superglad över pennskrinet!

Louise: Skit o vara sjuk när det är fint... då SKA man ju uuuut :)

P&P: Jepp.. typiskt med sjuka mitt i SOMMAREN :)

Cecilia: Jag går på Marknadsbörsen in Malmoee...

2012-03-26 @ 22:35:30
URL: http://husnr8.blogg.se/



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...