Nya earrings...

Mina NYA favoriter... jag fullkomligt älskar dem!!
Älskar det mesta som finns i leopard, INTE ALLT - men dessa är klockrena och enkla!
Min mellersta har ett par svartrosagrå leopardmönstrade baggybyxor som jag baraaaa vill ha.. men de finns bara i barnstorlek :( Ni vet, inte nog med att det är leopard så är det i grått, svart & rosa... I like!


Idag har jag förresten skakat RUMPA! Vi var och såg Sean Banan OCH fick träffa honom backstage! Han är fantastiskt rolig med barnen! Tror han high fajva min son 5 gånger! Så stort :)
Lika glad mamma som son... hihi!!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Hanna

Jag är för feg för stora, fräcka örhänge (plus att lilla sonen skulle dra i den konstant). Hm! Får kanske bli mitt 35-årslöfte nu när jag fyller år :) Kan ha dem på jobb i höst ju :)



Ang napparna, jag ska köpa namnnapp när lillebror börjar på dagis så slipper man tänka på det men jag ska ha hans smeknamn istället - Solstråle - för jag vill inte skylta med hans namn så öppet på dagis. Man vet aldrig vem som smyger omkring och de sover middag ute på dagis.

Ha en superskön helg! Vädret ser lovande ut!

Kram

2012-05-18 @ 06:33:25
URL: http://thefunhagens.blogspot.com



Postat av: //A

Va kul med Sean Banan :-) kan tänka mig att han gick hem hos barnen!!



Älskar leopard örengen, riktigt snygga! Har ett par leopard ballerina skor som jag fullkomligt slet ut förra sommaren, tror jag får skaffa mig ett par nya inför sommaren.



Trevlig helg!

2012-05-18 @ 13:15:32
URL: http://nyttochgammalt.blogspot.com



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...