Smarr inför kalaset!

Då så skulle KALASINBJUDAN skickas ut idag när sonen fick ett eget inbjudningskort i lådan! Japp, samma datum som vi hade satt! Så, då är det bara att fixa om våra kort, skriva ut igen, klippa ut igen och skicka imorgon! Puh.. jäkla krock! Men, men... tuuur att vi inte redan delat ut våra. Vi vill ju gå på detta och bjuda andra kalas killen på vårt :)

I allafall... chokladbollar är fixade idag! Ligger i frysen och fryser sig till vår STORA dag!!



Gissa om flertalet smulor åts under produceringen!!?



Hälften rullades i färglatt STRÖSSEL, resten i cocos!!



Moi innan idag! Spanande in flap i flapet... o jo då! Ingen svarvad midja här inte...
Myskläderna är det ENDA jag går i nu när jag är hemma. Till o med min son sa häromdagen -"Mamma, varför har du alltid den tröjan på dig"? Hehe... så gulligt... o sant!!

Veckans matlista har sett ut så här:

Hemmarullade köttbullar med sås o potatis (mormors) - jag hoppade potatisen!
Kycklingfajitas... åt inte brödet, men öste på GUACAMOLE... så mummigt!
Tacopaj idag... åt alles, inkl pajskalet med i kg smör typ!
Lax i gräddsås med röd rom och pressad potatis. Hoppade potatisen!

Till frukost har det varit fil med frysta bär, bananer, solrosfrön!
Smoothisar i alla dess former!

Inget bröd, ingen ris, pasta eller potatis!
Känner mig redan ICKE jäst... imorgon ska jag walka med min friend Marre! Bränna, bränna...
Känns som en bra vecka! Har givetvis ätit chokladbollar idag, men jag har bestämt mig att jag inte ska utesluta smarrsmarr.. då kommer jag aldrig kunna hålla detta!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Postat av: Louise

Vilken tur i oturen ;)

Då får du lite extra jobb.



Till helgen blir det 25-årskalas för mig, så jag får väl oxå börja baka idag. Bl.a. får det väl bli några chokladbollar.



Duktig du är med din kost & motion. Håller med dig fullständigt vad gäller att äta lite gott. Annars blir det ett för stort steg

Kram

2012-01-24 @ 08:14:39
URL: http://stylinghouse.blogg.se/



Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Men snyggo där ;) Myskläder är ju ett måste hemma, jag byter om direkt när jag kommer hem från jobbet. Släpp loss flappiflappet liksom.



Snaaart ska jag också sätta fart...du är för snabb för mig.

Way to go!!

2012-01-24 @ 12:24:40
URL: http://www.majamyra.se



RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...